کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317840 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

macOS Big Sur بالأخره عرضه شد

به گزارش سافت گذر، همان طور که انتظار می رفت، اپل رسماً جدیدترین نسخه سیستم عامل macOS موسوم به Big Sur را عرضه کرد. این اولین ورژن پلتفرم نامبرده می باشد که برای سازگاری با تراشه M1 قرار گرفته در مک بوک ایر جدید، مک بوک پرو 13 اینچی و مک مینی تولید شده است.

اپل macOS macOS Big Sur سیستم عامل سیستم عامل macOS

Big Sur همچنین، در رایانه های دارای پردازنده اینتل نیز قابل اجرا خواهد بود. در این سیستم عامل شیوه طراحی جدید و امکانات تازه برای برنامه های سافاری، مسجز و مپس و همچنین قابلیت های حفاظت از حریم شخصی وجود دارد. از نظر ظاهری، شباهتی با نسخه های قبلی پیدا می شود اما برای ناوبری آسان تر قسمت های سفید رنگ آن بیشتر شده اند. به علاوه، آیکون های تیره رنگ برای سازگاری بهتر با اکوسیستم نرم افزاری اپل جذاب تر شده اند و دکمه های درونی برنامه ها تنها زمانی نمایان می شوند که به آنها نیاز داریم بر این اساس، راحت تر می توانیم روی محتوای در حال پخش تمرکز کنیم.

مرکز کنترل جدید به شما اجازه می دهد به تنظیمات مربوط به حالت لطفاً مزاحم نشوید (Do Not Disturb Mode)، صفحه نمایش، کیبورد و روشنایی سریع تر دسترسی یابید و از قسمت بخش مرکز اعلانات هم بهتر به نوتیفیکیشن های پخش شده و ابزارک های تازه نگاهی بیندازید.

اپل همچنین مدعی شده که همزمان با Big Sur، مرورگر سافاری بیشترین تغییر را از زمان عرضه در سال 2003 دریافت کرده است. این برنامه حالا 50 درصد سریع تر از کروم، سایت های پر بازدید را نشان خواهد داد. در مک بوک های دارای پردازنده M1 هم سرعت مرورگر مبتنی بر زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت به میزان 1.5 برابر بیشتر شده است. به علاوه، سافاری حالا از کیفیت 4K HDR یوتیوب و نتفلیکس پشتیبانی می کند و سرعت سوئیچ شدن میان تب ها سریع تر و بهینه تر صورت می پذیرد و می توان با بردن نشانگر ماوس روی هر تب، محتوای آن را به صورت پیش نمایش دید.

اپل macOS macOS Big Sur سیستم عامل سیستم عامل macOS

صفحه استارت را نیز می توان سفارشی سازی کرد و ترجمه صفحات هم حالا به 7 زبان مختلف انجام می شود. ویژگی Privacy Report از ردیاب های فعال اطلاعات کاملی ارائه خواهند داد و ابزار مخصوص ارائه گزارش پسوردهای لو رفته هم شما را از خطرات امنیتی احتمالی آگاه خواهد کرد.

مسجز به شما اجازه خواهد داد مکالمات مدنظرتان را به بالا پین کنید و موتور جستجوی بهبود یافته هم امکان سرچ سریع تر برای پیدا کردن لینک ها، تصاویر و آیتم های مشابه را فراهم کرده است. به علاوه، شما می توانید به پیام های خودتان افکت خاصی بیفزایید و در مک بوک ممجوی بسازید. قابلیت ریپلای Inline هم حالا به برنامه مسجز آمده تا با تایپ کردن اسم شخص مدنظر در گروه، مستقیماً برای او پیامی بفرستید.

اپل مپس حالا بهبود یافته و از برندهایی که به آنها اعتماد دارید، اطلاعات می دهد. به علاوه، می توانید در مورد مکان های مورد علاقه خود جزئیاتی اضافه کنید. نقشه های درونی و با جزئیات کمک خواهند کرد فرودگاه های بزرگ و مراکز خرید مهم را پیدا کرده و مسیرهای مخصوص دوچرخه سواری و وسیله نقلیه برقی را در مک بوک بیابید و سپس آن را به آیفون خود بفرستید.

اپل macOS macOS Big Sur سیستم عامل سیستم عامل macOS

با Rosetta 2، سیستم عامل macOS Big Sur اجازه خواهد داد تا اپلیکیشن های مخصوص رایانه های دارای پردازنده اینتل همچون رایانه هایی که پردازنده M1 دارند، اجرا شوند. این یعنی توسعه دهندگان می توانند برخی از نرم افزارهایی که ساخته اند را با سرعت بیشتری در لپ تاپ های جدید اپل اجرا کنند. به علاوه، برنامه نویسان این فرصت را دارند تا اپلیکیشن تولید شده را برای آیفون ها و آیپدها هم بسازند. ضمن اینکه اپل در تلاش است تا به توسعه دهندگان کمک کند اپلیکیشن های مک بوکی خود را به Universal 2 آپدیت نمایند تا از تراشه های اینتل و M1 پشتیبانی کنند.

 

 
منبع: gsmarena.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48025 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/08/24 تعداد مشاهده: 2436
سافت گذر